Monday 16 October 2017

21 Handelssystemer


21 Trading Systems 8230 OK let8217s kommer ned til virksomheten. Det jeg vil gjøre er å hjelpe deg i din beslutning 8211 bør du hente en kopi eller bør du holde lommeboken din i lommen. Ok, tid for en no-nonsens opptak 8211 Jeg har faktisk brukt eller kjøpt produktet (se min Om side for hvorfor), men jeg har forsket på Internett som sporer ned info på det, så du må ikke. Og forhåpentligvis vil noen som har kjøpt det, legge til sin mening i 8216Customer Reviews8217-delen til høyre. Så trekk opp en stol og få lesebrillene på når jeg sparer deg tid og gi deg all informasjonen jeg har på 21 Trading Systems. Hva gjør det For å spare deg for å fordøye salget, har jeg laget en oppsummering av hva de sier om seg selv her: Hvis du vil lære å handle riktig, i stedet for å bli fanget i de lyse lysene av hyped-up markedsføring, Vi har skapt 21 handelssystemer. 21-Exit-Strategies 21-Trading-Systems er en komplett handelspakke, ikke bare en samling av handelssystemer. En av de største handelsfolkene i vår generasjon 21- Trading-Systems og 21 Exit-Strategies Det vil lære deg Money Management Er noen faktisk kjøpe det Her kan jeg gi deg noen harde fakta. Igjen gir betalingsprosessoren oss noe de kaller produktet8217s 8220Gravity8221. It8217 er en indikator på hvor godt produktet selger. I8217ve behandlet denne figuren og produserte en vurdering ut av 100. Produkter med høy karakter er populære. 21 Trading Systems scorer 64,52100 som handler om standard. Tid til å kjøpe 8211 dine valg Forhåpentligvis nå har du lest gjennom sammendraget av hva produktet8217s om. You8217ve har undersøkt i detalj brukeranmeldelser og anbefalinger. Kanskje du har bestemt deg for at du kanskje vil kjøpe produktet. Så hva nå Alternativ 1: Kjøp direkte Du klikker på følgende link til 21-handelssystemer. og finn koblingen deres for å kjøpe produktet. Derfra kobles you8217ll til betalingsprosessorsiden, og du kan betale med kredittkort eller PayPal. Fra tidspunktet for å skrive denne anmeldelsen var standardprisen for produktet 99. Alternativ 2: Kjøp gjennom meg Hvis du klikker denne lenken: 21-handelssystemer du8217ll blir også tatt til 21 handelssystemer, hvor du kan gå gjennom samme prosess som alternativ 1. I dette tilfellet skjønt, fordi du ble sendt til nettstedet via en spesiell lenke, får jeg kreditt for å sende deg over. Hvis du ender med å kjøpe, vil jeg motta en kommisjon. Kostnaden for deg er den samme uansett hvilken metode du velger. Du vil kanskje gå for dette alternativet hvis: Du føler at informasjonen min har hjulpet deg og du vil gjerne vise din takknemlighet. Du vil være kvalifisert for en kjøpspremie (se nedenfor) Kjøpsbonusen Hvis du bestemmer deg for å velge Alternativ 2, er du kvalifisert for en kjøpsbonus. Dette er min måte å takke deg på for å bruke linken min. For mer info og for å finne ut hva bonusen er, klikk herSkalping handelssystem CCI basert Hei Ioni og andre handelsfolk, Jeg har fulgt denne tråden fra begynnelsen, jeg er ikke en mann med mange ord, men dette stadiet må jeg rose Ioni for å være uselvisk og dele sitt store arbeid. Og han er også en flott person, bare se hvordan han snakker til alle og tålmodigheten. du har respekt og takk Personlig Jeg har brukt denne strategien på min live-konto bare få ganger, det har fungert positivt. Vil begynne å gjøre det mer i fremtiden. All den beste og lønnsomme handel Hva å si eller legge til i meldingen din Bare ingenting. Med takknemlighet som din, føler jeg at målet mitt har blitt forstått og jeg er bare glad. Hvis du er lønnsom med denne strategien, er det viktig. Jeg vil gjerne vite at alle handelsmenn som følger denne tråden, kommer til de samme resultatene og konklusjonen som deg. Jeg vil forsøke å være ydmyk. Takk, Hsuur, jeg er dypt berørt. Ha en fin dag, Slik bruker du våre Futures Trading Systems 1. Månedlig abonnement: Abonner på daglige handelssignaler og legg eventuelle bestillinger selv (med futures, alternativer, spread-spill, etc.) Denne tjenesten leveres med en 1 måneders gratis prøveperiode og du blir da belastet 99 per måned hvis du bestemmer deg for å fortsette med tjenesten Om handelsstrategiene Vårt futures trading system er utviklet i over 14 år. Det er i utgangspunktet det samme systemet som vises i vårt trading kurs som er tilgjengelig for kjøp på vår andre nettside, Futures-Investor. co. uk. Den siste inkarnasjonen av systemet er mer risikotolerant og har til hensikt å gi kundene et brukbart, lavrisiko, lønnsomt system ved å kopiere anbefalingene med egne handelsregnskap. I motsetning til mange handelssystemer som selges i dag, gjør systemet vårt ikke overhandel, noe som betyr at vår fortjeneste ikke svelges med meglerprovisjonsavgift. Vi er for tiden gjennomsnittlig rundt 4 handler per måned. Heller ikke vårt system skaller mye liten fortjeneste som vanligvis vil bli slettet av slippage og buyask spreads. Mange tipsters bruker fly-by-night nettsteder som skaper overoptimaliserte datasystemer eller trading roboter som lover høy avkastning og en høy prosentandel av vellykkede handler basert på tidligere data. Våre tips er basert på teknisk analyse ved bruk av daglige prisdiagrammer og publiseres ved slutten av hver handelssession. Dette gjør det mulig for abonnenter å legge inn bestillinger før neste trading-økt - vanligvis buyingselling ved åpningen og justering av stoppordre ordrer til tilsvarende. For mer informasjon om vårt system, se vår FAQ-seksjon. Hvordan vårt handelssystem fungerer Åpen og automatisert handel Våre handelsanbefalinger er enten gitt som bestillinger som kjøp fra åpent eller utgang langt fra det åpne. Hver handel er beskyttet med en stoppordre som automatisk utløser når et marked flytter til en angitt pris. 70 Vinnende handler Omtrent 70 av tiden vår handel vil gå i den forventede retningen (det vil si vi tjener penger). En av våre handelsregler er: kvittering La en fortjeneste gå inn i et underskudd Når en handel har gått i fortjeneste med 1000 eller mer ved avslutningen av en handelssesjon, bytter vi øyeblikkelig vårt beskyttende stopputslippssystem ut fra å være støttestøtte for bare å låse - I en liten fortjeneste på 100. Dette skyldes at vi ikke ønsker å se en lønnsom handel forvandle til tap. Omtrent 30 av tiden viser trenden seg å være svakere enn forventet, markedet vil miste momentum, og vi vil gå ut med dette overskuddet på rundt 100. 40 quotHome Runquot Trades Om lag 40 år går våre bransjer sterkt i forventet retning . Som trenden utvikler seg som abonnent, blir du fortalt hvor du skal bevege dine beskyttende stoppordreordninger slik at de låser inn mer og mer fortjeneste. Vanligvis vil du flytte et stoppfall en gang i løpet av få dager når du rir på trenden i flere uker. Lav nedtelling og risiko Våre handelsstall er basert på bruk av en hypotetisk 100.000 handelskonto. Vi handler mye rundt 50.000 av en vare om gangen. Med vårt supportresistance beskyttende stoppsystem, handler dette beløpet opp til maksimalt 5 av egenkapitalen i en handel (det vil si 5000), men vanligvis er det mye mindre - rundt 2-3. Vi risikerer aldri mer enn 5 av egenkapitalen på en handel, så hvis støttestøttenivået er langt fra dagens pris og risikoen for stoppfallet er mer, overstyrer vi 50.000-størrelsen og handler mindre kontrakter. (Vår hypotetiske konto er alltid 100 000 - Vi legger ikke til fortjeneste for å øke størrelsen på kontoen. Traders som følger våre signaler kan bankere og sammensatte disse fortjenestene og handle flere kontrakter etter hvert som kontoen din vokste.) Vi oppfordrer deg til å prøve vår handel signaler GRATIS i 30 dager ved å klikke på linken nedenfor og se om de kan fungere for deg: Bli abonnent Når du abonnerer på vår signalservice, får du all info som trengs for å hjelpe deg med å handle. Så lenge du overholder vilkårene våre, forstås betingelser. du kan gjøre med informasjonen du ønsker: papirhandel det bruker en spread-spillkonto handelens virkelige futures (hva er resultatene er basert på), kanskje til og med opsjoner på futures. Med hvert handelsark får du handelsrekommendasjoner på 40 store råvaremarkeder, inkludert korn, bønner, husdyr, energi, metaller, valutaer, renter, aksjeindekser. Klikk her for å se et utvalg Handelsark med en liste over markeder vi dekker. Med hver daglig oppdatering får du: Inngangspris eller type ordre som skal brukes til å inngå handelen Hvor å plassere beskyttende stoppordringsordre Hvor mange dollar er risikoen for stoppfallsposisjonen Kontraktsverdien til terminskursen Antall terminskontrakter til handel (basert på 100K konto og handel omtrent 50K verdi av vare) Siste sluttkurs og Handler profitt på denne sluttkursen Systemene stopper tapsposisjoner, som justerer seg etterhånden som handelen skrider frem. Trades profitloss Vi tilbyr også skriftlige notater med hver Trade Ark inkludert spesifikke bestillinger som: Kjøp 1 september 09 Kakao på markedet. Sett en beskyttende stoppordre på 1475 Notatene oppsummerer også aktivitetene i dag, for eksempel hvilke handler som ble angitt, hvilke bransjer som er utgått og med hvilken profitt. Varighet av handel Hver handel er en posisjonshandel, noe som betyr at det ikke er nødvendig for deg å følge markedene i løpet av dagens handel. Systemhandlene kan vare flere dager til flere uker. Handler inngår vanligvis med markedsordrer (fra det åpne) og avsluttes med markedsordrer eller med stoppordre. Publiseringstider Handelsrapporten utstedes så snart vi kan samle utløpsprisene på våre diagrammer og kjøre vår analyse. Derfor publiseres rapporten vanligvis daglig klokken 12.30 GMT, eller kl. 18.30 EST. Tilfredshet garantert Vi er så sikre på at du vil være fornøyd med vår tjeneste, vi er glade for å sende deg våre handelssignaler for en hel måned GRATIS når du abonnerer. (Vennligst la opptil 24 timer for å behandle bestillingen din.) PayPal-kontoen din eller kredittkortet er ikke belastet før slutten av prøveperioden, så hvis du er misfornøyd av en eller annen grunn, kan du avbestille bestillingen din, og du vil aldri ha vært belastet en prosent for månedsprøven av handelsrekommendasjoner. Kundestøtte Full støtte tilbys via e-post. Hvis du har spørsmål angående abonnement eller signaler, vennligst send epost: Uansett din handelserfaring, tror vi at våre handelssignaler kan gi deg uvurderlig informasjon for å hjelpe deg med å ta bedre handelsbeslutninger. Bestil abonnementet ditt nå 1. Du kan abonnere på daglige handelssignaler og plassere noen ordrer selv (med futures, alternativer, spread-spill, etc.) Denne tjenesten leveres med en 1 måneders gratis prøveperiode og koster da bare 99 per måned. Sit Forresten, jeg elsker arbeidet ditt og håper det kan gi meg friheten i mitt liv jeg leter etter. Quot P. Hickey quotIve vært trading siden 1985, kjøpt og prøvd det virker alt under solen. INGEN mye var verdt pengene brukt. Inntil jeg fant Mr. Riou, hans trading kurs og Futures Trading System. Salgsstedet er for ekte og mannen er en person av INTEGRITY. Kaller han dem alle riktig, quote? men han kaller mest av dem. Min eneste frykt er at han kommer til å gå bort. Quot L. Olsen citerer å være ærlig, systemet er rett og slett fantastisk. Jeg var skeptisk da jeg ønsket å prøve det, men jeg har en solid selvtillit at valgene dine er veldig systematiske med en klar handelsplan som holder følelser ut av handelen. En veldig profesjonell service - glad for å finne en god onequot Subramani quoteThanks Philip for din gode ytelse på et slikt vanskelig marked. Ser fram til et godt år. Quot Moti Harel quotAfter sjekker systemet for den frie måneden, vet jeg at det ikke er noe bedre system enn ditt for fremtidig handel. Egentlig fikk jeg mer enn dine krav på min demo-konto. Årsaken er at jeg satte meg foran datamaskinen daglig mer enn 8 timer, og jeg går vanligvis ut av handelen når jeg føler at et timeliste lysestikkdiagram har blitt overkjøpt eller oversolgt, og så går jeg inn igjen etter et positivt område. Du kan si at jeg aldri handler den andre veien fra din valgte retning. Men uansett, hvis noen ønsker å handle uten å gi mer enn 30 minutter om dagen, så er systemet ditt også det beste. Quot Qamar Ali quoteTakk deg for en flott måned med handelssignaler. Jeg har ennå ikke muligheten til å ta alle de angitte handler, men jeg klarte å kirsebær plukke nesten 4000 i Julyquot T. McCullough. Jeg er veldig imponert over dine spådommer og detaljerte anbefalinger for sikre og lønnsomme handler. Jeg har abonnert på rådgivningstjenester og nyhetsbrev i fortiden, men ingen er sammenlignbare med de tjenestene du tilbyr. Quot D. Richert Quote Du spikret markedet igjen i går. Markedsutsiktene dine er penger beslutningstakere. Hvordan kunne en futures-forhandler ha råd til ikke å abonnere på din kommentarkvot K. Kirby, jeg må si, jeg er veldig imponert over resultatene du har hatt. Det gjør at jeg vil låne huset og investere i systemquot H. Vandergiessen. Jeg har fulgt prognosene dine de siste ukene, og jeg har blitt imponert over både dine suksesser og din analyse. Quot P. Lenes citerer jeg har brukt mocktrading til simulere bestillinger blir plassert ved hjelp av dine anbefalinger. Jeg lagde 4 mock ordrer: 1 på Corn, 2 på Crude, 2 på Unleaded Gas og 3 på Cotton, som begynner med en mock saldo på 10,000.00 USD. Kontoen er nå verdt 14,500.00 USD på en uke Det er utrolig. quot D. Huot jeg jobber på et handelsskranke, og jeg finner at dine handelsresultater blir ekstraordinære. Professional Fund Trader quotHeart-poundingly spectacularquot Fred M. Jeg har vært megler i de siste 18 årene og jeg har sett mange ting kommet og går, så jeg må fortelle deg at jeg virkelig liker måten du nærmer deg på markedene og det er veldig bra imponert over din følelse for markedene. Du har hatt noen gode vinnere. Quot Commodity Broker, Dennis Wang, har sagt at du har handlet med dine anbefalinger for den siste uken eller to, men fra torsdag kunne jeg ikke sitte på sidelinjen og se alt dette potensielle resultatet bare vunnet forbi. Jeg er glad for å si at anbefalingene dine har gitt meg et godt 4000 fortjeneste i de to siste dagene i forrige uke alene. Jeg er sikker på at det vil være mange mer lønnsomme bransjer hvor disse kom fra i fremtiden. Takk for all din ekstra støtte også, det er en glede å håndtere noen som svarer på e-post omgående. Quot Hypotetiske eller simulerte resultatresultater har visse iboende begrensninger. I motsetning til en faktisk ytelsesrekord representerer simulerte resultater ikke faktisk handel. Siden transaksjonene egentlig ikke har blitt utført, kan resultatene ha under - eller overkompensert for eventuell påvirkning av visse markedsfaktorer, for eksempel mangel på likviditet. Simulerte handelsprogrammer generelt er også underlagt det faktum at de er utformet til fordel for ettersyn. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner på de som vises. HYPOTETISKE PRESTASJONSRESULTATER HAVER mange uavhengige begrensninger, noen av hvilke er beskrevet nedenfor. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTATER ELLER TAPER SOM LIGER TIL DINE VISTE. Faktisk er det jevnlig forskjell mellom forskjeller mellom hypotetiske resultater og de faktiske resultatene som etterfølgende er oppnådd av ethvert bestemt handelsprogram. ÉN AV BEGRENSNINGENE OM HYPOTETISKE PRESTASJONSRESULTATER ER AT DE GENERELT FORBEREDES MED HINDSIGHT. I tillegg bidrar hypotetisk handel ikke til finansiell risiko, og ingen hypotetisk handel registrerer fullstendig regnskap for konsekvensene av finansiell risiko i faktisk handel. Eksempelvis er evnen til å motstå tap eller å henføre seg til et bestemt handelsprogram i spalt av handelsforsinkelser, som er materielle poeng som også kan påvirke virkelige forretningsmessige resultater. DET ER RIKTIG ANDRE FAKTORER SOM ER RELATERTE TIL MARKEDER I ALMINDELIGT ELLER TIL GENNEMFØRELSEN AV NOEN SPESIELT HANDELSPROGRAM, DER KAN IKKE FULLT REGNSKYTTES FOR I FORBEREDELSE AV HYPOTETISKE RESULTATRESULTATER, OG ALLE AV HVILKE KAN DIREKTE GJØRE AKTUELLE HANDELSRESULTATER. 14. september Cotton -1260 13. september Platinum -2650, gull 100 9. september T-notater -594, sølv 100 september 7th hvete 3225, hogs 100

No comments:

Post a Comment