Monday 9 October 2017

Flytte Gjennomsnittet Ekspert Rådgiver Innstillinger


Vanligvis kan to bevegelige gjennomsnittsverdier brukes til å lage en forexstrategi (EA for MT4) med disse reglene: Kjøp når den korte perioden glidende gjennomsnitt er over den lange perioden glidende gjennomsnitt. Selg når den lange perioden glidende gjennomsnitt er over den korte perioden glidende gjennomsnitt På den følgende grafen fra MetaTrader Terminal er den gule linjen den korte perioden glidende gjennomsnitt (Periode9), og den røde linjen er det lange glidende gjennomsnittet (Period18). Analysere grafen kan vi omskrive handelsregler eller valutasignaler som: Kjøp når den gule linjen ligger over den røde linjen Selg når den gule linjen er under den røde linjen I stedet for å bruke lang tid på å kode denne forexstrategien, med Molanis Strategy Builder Du kan opprette et handelsdiagram som representerer den bevegelige gjennomsnittlige strategien i løpet av minutter. Bare dra og slipp to tekniske analyseblokker, en Kjøp blokk og en Selg blokk. Koble dem og sett blokkparametrene for å få et diagram som følgende: Dette handelsdiagrammet har to handelsbaner. Den venstre er uthevet. Den går fra START-blokken til END-blokken. Man kan lese det som: Kjøp 1 mye EURCAD (med 100 pip Ta fortjeneste og 50 pip Stop Loss) når den korte perioden glidende gjennomsnitt (9) ligger over den lange perioden glidende gjennomsnitt (18). Husk å lese handelsdiagrammet i motsatt retning til handelsflyten. Den riktige handelsbanen kan leses som: Selg 1 mye EURCAD (med 100 pip Ta fortjeneste og 50 pip Stop Loss) når den lange perioden glidende gjennomsnittet (18) er over det korte glidende gjennomsnittet (9). Generering av MQL-koden for MetaTrader med bare ett klikk På handelsdiagrammenyen, klikk på Generer MQL4-kode for å få MQL4-kodevinduet. Molanis Strategy Builder lar deg åpne din ekspertrådgiver direkte med MetaTrader eller lagre den som en MQ4-fil. Ikke gå glipp av videoopplæringen vår på EURD Flytte Gjennomsnittlig Cross EA Ble medlem Jul 2010 Status: Medlem 98 Innlegg Hei Traders, Jeg har utviklet en strategi for EU på H1 TF ved hjelp av et universelt bevegelige gjennomsnitt, ea jeg fant her på FF jeg tror. I utgangspunktet går det inn i en lang handel på korset av 21 EMA over 60 EMA når begge er over 200 EMA. Motsatt for en kort oppføring. TP er satt til 1000 pips med en 70 pip TS. Det gode er at SL er satt til 20 pips, slik at en taper ikke vil bli stor. I backtesting har det om en 48 vinnersats, og vinnerne er 4 ganger større enn taperne. Selvfølgelig kan alle parametrene være brukerdefinert. Jeg har utviklet disse parameterne og finner dem å være ganske solide. Jeg har ikke handlet denne live, men jeg vet at de bevegelige gjennomsnittene jeg har nevnt ofte brukes av mange handelsmenn. Jeg har backtested det i seks måneder på Alpari US med en 3,67 profittfaktor med pengestyringsfunksjonen aktivert aktivert. Det er satt til 4 risikoer per handel som er litt rik, som alltid kan reduseres til risikotoleransen din. (Jeg foretrekker 2-3) I utgangspunktet legger jeg dette der ute for å se om noen ønsker å videresende teste ea på ulike meglere for å se om det har noen reell verdi. Jeg vet at de fleste handelsfolk legger seg svært lite hvis noen lager i back testing, men EU trender ganske bra, så hvis du kommer inn i en god trend handel med nok puste rom og 70 pips synes å være nok det kan være verdt et forsøk. Det handler ofte ikke om en gang i uken. Dette er den første tråden jeg har startet, så forhåpentligvis kan jeg legge inn backtestresultatene og ea i orden. LOL Glad handel veveryone Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Ble medlem Nov 2005 Status: EURUSD Quant FREAK 3,198 Innlegg Denne EA er ikke noe nytt. Det ble opprinnelig levert av FireDave rundt 2005. Det er mye dokumentasjon på det på TSD forumet. Ble medlem Jul 2010 Status: Medlem 98 Innlegg Jeg har glemt å legge inn innstillingene for parameterne jeg har testet. Du kan se innstillingene i back test info, men jeg trodde jeg ville forklare dem. 21 EMA 60 EMA 200EMA Bruk tredje matrue SL 20 pips TP 1000 pips TS 70 pips MMTrue Jeg tror resten er igjen som standard Ble medlem Sep 2005 Status: Medlem 1.267 Innlegg Jeg hadde lekt med denne EA de siste 2 dagene med andre innstillinger. Egentlig var jeg på utkikk etter et varsel eller EA som også ville utløse en oppføring etter at sakte og mellomstore MA har krysset og det øyeblikket prisen berører eller passerer den tredje raske MA ved x pips. Ved oppretting, hvis det skjer på et S amp R-sammenføyningspunkt, klikker jeg for å bekrefte oppføringen. For hvilket som helst system, hvilken tid for handel og hvor (støtte og motstandsområde) til handel vil øke suksessraten Kan noen legge til dette til Ea eller skape en annen EA Takk Joined Jul 2010 Status: Medlem 98 Innlegg Jeg hadde spilt med denne EA de siste 2 dagene med andre innstillinger. Egentlig var jeg på utkikk etter et varsel eller EA som også ville utløse en oppføring etter at sakte og mellomstore MA har krysset og det øyeblikket prisen berører eller passerer den tredje raske MA ved x pips. Ved oppretting, hvis det skjer på et S amp R-sammenføyningspunkt, klikker jeg for å bekrefte oppføringen. For hvilket som helst system, hvilken tid til handel og hvor (støtte og motstandsområde) til handel vil øke suksessraten Kan noen legge til dette til Ea eller skape en annen EA Takk Ja Highway et varsel for det ville vært fint. Takk for interessen. Forsiktig å dele om de innstillingene du har prøvd Registrert Sep 2005 Status: Medlem 1.267 Innlegg Jeg bruker indikatorer og EAer bare for å hjelpe meg å se bedre eller varsle meg. Jeg tror å stole på indikatorer eller EAer som handelsinngang kan ikke gi deg et varig system. Uansett hvilke innstillinger du bruker for MA-korset ditt, avhenger av hvilken vinkel du nærmer deg markedet. Innstillingene jeg bruker, kan ikke passe deg i det hele tatt. Uansett ema 10, 21, 62 og mest av alt, har 365 min oppmerksomhet. Prøv å spille denne EAen med mine EMA-innstillinger ovenfor. Men aktiver kun EA under visse forhold. 1. Tegn SampR på W1 og zoom til D1 og gjør det samme. Så til H4 og gjør det samme 2 Draw Fibs for ukentlig og deretter daglig. 3 Har M1. W1 D1 pivoter Du vil finne sterke sammenløpspunkter. Det er slik jeg bruker indikatorer Jeg antar prisflytte fra en sammenflytning til en annen. Prøv på W1 eller D1 diagrammet - vent på pris for å komme til noen S eller R sammenblanding. Aktiver deretter EA. Stop-loss vil være minimal Din TP kan være den neste S eller R på D1 W1 eller begynne delvis TP på H1 eller H4 s SampR Min ekstra kant på kortere TF, jeg søker om retningsforstyrrelser er aksjer og andre indekser. Eksempel DOW påvirker yen. osv. Hvis DOW er nede i Asia-økten, har jeg PLAN A. etc når jeg går inn i Europa. Plan B. hvis. Ikke få din EA aktivert før disse sammenløpene, men også bare på HØY handelstider. Jeg betaler mye tid på å lese bak HOT news for å finne risiko på eller risikere av for hver økt. Fra det kan jeg også skille mellom om det er et FOREX-trekk eller er det et trekk fra aksjemarkedet sentimentet - en viktig måte å velge hvilket par som skal handle og hvilket par vil være inaktiv. Jeg kan nesten ikke tro at du kan tjene penger på lang sikt, bare stole på en ROBOT. Enhver ROBOT må utvikle seg, og du som lager ROBOT trenger uendelig å endre det. Og etter å ha kjøpt kunnskap om HVORDAN, WHAT, når det er nødvendig å flytte med det FLOW. Testet det. Det ser bra ut de siste par månedene, 5 eller 6 svært lønnsomme bransjer som er opprettet for alle tapere i den perioden. Men hvis du går tilbake til perioden før 2010, er denne strategien en forferdelig taper. Jeg tror de par gode handler de siste årene kan være bare tilfeldighet, bekrefter ytterligere historikkbacktest det. Dessuten, med en 5 risiko ville du ikke ha gjort 50 fortjeneste i det siste 1,5 år. Ikke for å fornærme deg, men jeg tror at dette EA kombinert med disse innstillingene ikke kommer til å fungere lenge. Fungerer ikke på andre par. Takk for din innspilling Esquire, jeg har testet det i 18 måneder og har fortsatt en profittfaktor på 1,99 Se vedlagt påstand Jeg bruker indikatorer og EAer bare for å hjelpe meg å se bedre eller varsle meg. Jeg tror å stole på indikatorer eller EAer som handelsinngang kan ikke gi deg et varig system. Uansett hvilke innstillinger du bruker for MA-korset ditt, avhenger av hvilken vinkel du nærmer deg markedet. Innstillingene jeg bruker, kan ikke passe deg i det hele tatt. Uansett ema 10, 21, 62 og mest av alt, har 365 min oppmerksomhet. Prøv å spille denne EAen med mine EMA-innstillinger ovenfor. Men aktiver kun EA under visse forhold. 1. Tegn SampR på W1 og zoom til D1 og gjør det samme. Deretter til H4 og gjør det samme 2 Draw Fibs. Takk Highway, Du har en enorm mengde kunnskap om markedene takk for at du deler det. Dessverre har jeg ikke tid til å studere og handle med en full tid jobb og familieforpliktelser, det er grunnen til at jeg er trukket til sakkyndige rådgivere. Jeg vet at de fleste handelsfolk ikke stoler på dem, og jeg forstår det. Prøv å teste det før det, start et sted i 2008 amp se egenkapitallinjen gå ned. Min poeng er at de par handler som gjør dette lønnsomt (se din egenkapital linje, det vil vise deg 56 bratte linjer opp) er ubetydelige, og det kan være tilfeldig at de skjedde. De skjedde ikke ofte før 2010, og de skjedde ikke på andre par. Dessuten viser ditt uttalelse noe som en 45 fortjeneste i 1,5 år. Å kjøpe SampP-aksjer for de siste 1,5 årene ville ha gitt deg de resultatene. Hei esquire, jeg er ikke sikker på hvor du får 45 overskudd i 1,5 år. Erklæringen jeg postet i post 17 viser et overskudd på 4 647 på en 1000 begynnelsesbalanse. Jeg er ikke bra med matte, men det er ikke det som 464 fortjeneste Om MACD Expert Advisor MACD EA bruker indikatoren Moving Average ConvergenceDivergence for å inngå en handel og bruker 2 forskjellige oppføringsstrategier. Normal MACD: åpner en kjøpsposisjon hvis signallinjen bryter ut av MACD-histogrammet og begge er under nulllinjen. Omvendt. Super MACD: Bruker strategien til Super MACD-indikatoren. Hvis de siste 3 barene i histogrammet er røde og under null og en blå bar følger, åpner EA en kjøpshandel. Omvendt. Denne strategien er bare tilgjengelig i MT4-versjonene. (Du trenger ikke Super MACD-indikatoren for å handle denne strategien. Du trenger bare indikatoren hvis du vil visualisere og forstå handlingene) MACD EA (Pro) har i tillegg 3 forskjellige exitstrategier. MACD amp Signal Line Cross: Handelen vil bli stengt dersom de to linjene krysser igjen. Histogram krysser nulllinje: Handelen vil bli stengt hvis MACD overbelaster nulllinjen Signalinjen krysser nulllinje: Handelen vil bli stengt hvis signallinjen overbelaster nulllinjen Inkluderte funksjoner Alle versjoner har variabel Magic Number, Take Profit, Stop Loss, Lot Size og Slippage. God morgen venn, først beklager min engelsk. Oppkjøp din MACD og ha interesse for EA, men last ned demoversjonen, men har hatt problemer med å få det til å bli lønnsomt i eksamenindador. Min tvil er følgende, som EA å åpne en ordre etter crusamento EMA med TP 10 pips og SL 30 pips og hvis linjen krysser igjen i motsetning til åpningen av bestillingen åpner den en annen ordre som forlater den forrige Abeta til at atijido eller TP eller SL og så videre

No comments:

Post a Comment