Wednesday 15 November 2017

Best Emini Handel Indikatorer


Den beste E-Mini Future Index-handelsindikatoren som fungerer E-Mini og Index Future-produktene har noen av de beste handelsmulighetene. Så disse tilbakemeldingene er trolig av interesse for mange forhandlere. Alle resultatene er gode og konsistensen er fortsatt der. Nedenfor er en liste over instrumentene som er testet på nytt: E-Mini Mid Cap 400 E-Mini SampP 500 Nikkei 225 E-Mini NASDAQ 100 E-Mini Russell 2000 VIX - eller volatilitetsindeks Resultater for indikator tilbake-test Kontinuerlig E-Mini Mid cap 400 Future Trading System Equity Curve Diagram E-Mini Mid Cap 400 Kontrakt EMD (Kontinuerlig Kontrakt) 2,8 ÅR Bak Testing Data 1731 Totalt Handler (861 Long870 Short) Gevinst på 54,71 Gjennomsnittlig fortjeneste per handel 62,68 Sum brutto fortjeneste på 108,500.00 på en enkelt kontrakt Kontinuerlig E-Mini SampP 500 Fremtidig handelssystem Equity Curve Chart E-Mini SampP 500 Kontrakt ES (Kontrakt Kontrakt) 2,8 ÅR Bak Testing Data 1648 Totalt Handler (824 Long818 Short) Gevinst på 53,05 Gjennomsnittlig fortjeneste per handel 24,96 Sum brutto fortjeneste på 40,987,50 på en enkelt kontrakt Kontinuerlig Nikkei Future Trading System Egenkapitalkurve Nikkei Kontrakt NK (kontinuerlig kontrakt) 2,8 år tilbake Testdata 1734 Totalt handler (904Long830 kort) Gevinst på 48,56 Gjennomsnittlig fortjeneste per handel 23,14 T otal Brutto fortjeneste på 40,125,00 på en enkelt kontrakt Kontinuerlig E-Mini NASDAQ 100 Fremtidig handelssystem Equity Curve Chart E-Mini NASDAQ 100 Kontrakt NQ (kontinuerlig kontrakt) 2,8 år med tilbakestillingsdata 1648 Totalt handler (795Long853 kort) Gevinst på 55,46 Gjennomsnitt Resultat per handel 36,93 Sum brutto fortjeneste på 60.865,00 på en Kontrakt Kontinuerlig E-Mini Russell 2000 Fremtidig handelssystem Equity Curve Chart E-Mini Russell 2000 Kontrakt TF (kontinuerlig kontrakt) 2,8 år med tilbakestillingsdata 1686 Totalt handler (854Long832 Kort) Vinn Rente på 54,57 Gjennomsnittlig fortjeneste per handel 59,74 Sum brutto fortjeneste på 100,720.00 på en enkeltkontrakt Kontinuerlig volatilitetsindeks Fremtidig handelssystem Equity Curve Chart Volatilitetsindeks Kontrakt VX (kontinuerlig kontrakt) 2,8 år tilbake Testdata 1625 Totalt handler (793Long832 Short) Vinn Rate of 52,62 Gjennomsnittlig fortjeneste per handel 50,92 Sum brutto fortjeneste på 82.740,00 på en enkelt kontrakt Kontinuerlig E-Mini Dow 30 Fremtidig handelssystem Equity Curve Chart E-Mini Dow 30 Indeks Kontrakt YM (Kontrakt Kontrakt) 2,8 ÅR Tilbake Testdata 1668 Totalt Handler (855Long813 Kort) Gevinst på 55,88 Gjennomsnittlig fortjeneste per handel 26,85 Sum bruttofortjeneste på 44,780.00 på en enkelt kontrakt HYPOTETISKE RESULTATRESULTATER HAVER mange uavhengige begrensninger , Noen av hvilke er beskrevet nedenfor. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTATER ELLER TAPER SOM LIGER TIL DINE VISTE. Faktisk er det jevnlig forskjell mellom forskjeller mellom hypotetiske resultater og de faktiske resultatene som etterfølgende er oppnådd av ethvert bestemt handelsprogram. ÉN AV BEGRENSNINGENE OM HYPOTETISKE PRESTASJONSRESULTATER ER AT DE GENERELT FORBEREDES MED HINDSIGHT. I tillegg bidrar hypotetisk handel ikke til finansiell risiko, og ingen hypotetisk handel registrerer fullstendig regnskap for konsekvensene av finansiell risiko i faktisk handel. Eksempelvis er evnen til å motstå tap eller å henføre seg til et bestemt handelsprogram i spalt av handelsforsinkelser, som er materielle poeng som også kan påvirke virkelige forretningsmessige resultater. Det er mange andre faktorer knyttet til markedene generelt eller til gjennomføring av et hvilket som helst spesifikt handelsprogram som ikke kan fullstendig regnskapsføres ved utarbeidelsen av hypotetiske resultater og alle som kan påvirke virkelige handelsresultater. 8216Better8217 Handelsindikatorer Oppdatert: Mandag 16. november 2015 3 Ikke-korrelerte handelsindikatorer som analyserer pris, volum og gjennomsnittlig handelsstørrelse. Sammen identifiserer de markedsposisjoner og endringer i trendretning. Jeg bruker dem hver dag i min Emini-dag handel. Men de jobber like godt for handel med Forex. Varer og aksjer. Husk at hvis du handler med bare prisbaserte indikatorer, mangler du ut på 23 rds av tilgjengelig informasjon. Bedre Sine Wave Bedre Sine Wave analyserer Prissykluser og trender. Dette er en forbedret versjon av John Ehlers8217 Hilbert Sine Wave. Det plotter syklus inngangspunkter når markedet er i et handelsområde. Så når markedet bryter inn i et trendflyt, indikerer indikatoren tidlig oppføring og har en posisjon rett til slutten av trenden. Jeg ville ikke handle uten det. Fungerer på et hvilket som helst diagram, hvilken som helst tidsramme, ingen innganger for å optimalisere. 8220 Jeg skylder meg mye til Better Sine Wave 8211 it8217s betalte seg 10 ganger over allerede.8221 Adam M. Bedre Momentum Bedre Momentum analyserer kjøp og salg av volum. Den klassiske momentumindikatoren beregner prisendringer. Denne forbedrede momentumindikatoren er basert på endringer i kjøp og salgsvolum. Falt kjøpevolum går alltid foran et markedstopp og omvendt for markedsbunn. Better Momentum-indikatoren markerer disse vendepunktene og plotter bullishbearish-signaler. 8220Better Momentum er blitt mitt mest verdifulle handelsverktøy.8221 Jack B. Better Pro er bedre Pro Analyserer gjennomsnittlig handelstørrelse. Den siste delen av puslespillet er å vite hva fagfolk og amatører gjør. Du vil følge fagfolkene og 8220fade8221 (gjør motsatt av) Amatørene. De blå og gule PaintBars viser når profesjonelle og amatører er aktive. Volum mønstrene (No Demand, Profit Taking, RAMBO) forteller deg hva de gjør. 8220Better Pro Am er strålende 8211 Det er ingenting annet der ute som det.8221 Mark L. Hva folk sier om 8216Better8217 HandelsindikatorerDen beste indikatoren for EMINI-scalping intraday trading Den beste indikatoren for EMINI-scalping intraday trading Del av å lære å handle et instrument utvikler din egen stil. Sikker på at du kan ta begreper fra andre, men til slutt finner du det du liker å gjøre. Så lenge risikotoleranse for metoden du handler passer til din følelsesmessige disposisjon (noen ganger er dette en vanskelig del), så blir du bra. Sim-handel til du er lønnsomt å gjøre det, og handler deretter en kontrakt til du har bevist lønnsomheten din, og deretter bruke riktig dimensjonering og pengestyring for ekstra innflytelse. Takk, det gir mye sunn fornuft. Godt arbeid belønnes med mer arbeid. På grunn av globale tidszoneforskjeller, og jeg er i Australia, lurer jeg på hvilket instrument som er lettest å handle, noe som er ugjennomtrengelig for hvilken tid på dagen det er. jeg er delvis i bruk av bollinger bandstrends, til dagens tradescalp i et svært flytende marked som utgangspunkt, tror du det er et bra sted å starte som noen eller er det en type handel som du synes er bedre for en ny person . Jeg tenker 95 av folk mister penger, men også jeg tenker risikostyring og testet rigide handelsregler bør være ut av fengselkort, med mindre det er noen form for anomali i en handelssession. Også hva handelsmetode jeg er involvert i, kan ikke være gjenstand for markedsmanipulering, som aksjekurser. Takk, det gir mye sunn fornuft. Godt arbeid belønnes med mer arbeid. På grunn av globale tidszoneforskjeller, og jeg er i Australia, lurer jeg på hvilket instrument som er lettest å handle, noe som er ugjennomtrengelig for hvilken tid på dagen det er. jeg er delvis i bruk av bollinger bandstrends, til dagens tradescalp i et svært flytende marked som utgangspunkt, tror du det er et bra sted å starte som noen eller er det en type handel som du synes er bedre for en ny person . Jeg tenker 95 av folk mister penger, men også jeg tenker risikostyring og testet rigide handelsregler bør være ut av fengselkort, med mindre det er noen form for anomali i en handelssession. Også hva handelsmetode jeg er involvert i, kan ikke være gjenstand for markedsmanipulering, som aksjekurser. Mate Jeg er også i Austraia. Tiden på dagen er svært viktig da dette til slutt vil bære på likviditet og prishandlingen. Hvis du vil være en lønnsom daghandler, må du lære tegn på ditt marked under bestemte tider på dagen. Hva jobber for meg (Brisbane tid.) SPI - 10 am-12pm, ES ca 4-7pm (under europeisk økt) og ZN 10 pm-1:30am (slutten av europeisk inn til US-sesjon.) Noen mennesker vil velge Bund Bobl eller DAX EuroStoxx50 om ettermiddagen (europeisk sesong.) Jeg finner bare det som er min erfaring, jeg kan lese ES bedre og det bremser litt (mindre uregelmessig) under den europeiske sesjonen. Jeg er en klassisk ordreflyt-trader, og bruker en Jigsaw DOM. Det tok lang tid å stirre på skjermen for å utjevne min egenkapitalkurve (fortjeneste.) Handel for profitt er en lang reise. Forrige innlegg er riktig fordi du må utvikle din egen stil. Dette er når du vet at du har satt god tid på skjermen og forstår hva du gjør. Du følger ikke bare blindt med noen mekaniske systemer. Jeg skal ikke si at BB Trend følgende ikke har benerfit, men jeg anbefaler at du begynner å se på utvekslingsdata også (Market Footprint Order Flow.) Det er mitt tips til en australsk bror. Uansett, håper dette hjelper.

No comments:

Post a Comment