Friday 17 November 2017

Ebs Forex Fabrikken


EBS eller FXALL sccz97, bruker vi currenex hubber, men ikke GUI. Jeg tror at plattformen deres er skit, spesielt med alle ordningsbegrensningene. For våre skjønnsmessige forhandlere som trenger currenex likviditet, bruker vi en annen frontend. For våre algoritmiske forhandlere, får vi tilgang til likviditeten via FIX, så det er ikke behov for GUI. Jeg har nettopp sett Baxter-likviditeten, men ingen av våre gutter har noensinne handlet der. Likviditet hvorav Sam P. S. Baxter hevder ganske stort antall deltakende banker, men har lavprispriser. EBS Feed MT4 Jeg er for tiden opprettet et EBS-feed (for de som ikke vet hvem eller hva EBS er, er den den største interbankhandelsplattformen i dag, nå eid av ICAP ) for MT4, men jeg leter etter andre mennesker som kanskje også er interessert i å bli med meg for å få ned de totale kostnadene. Gi meg beskjed hvis du er interessert, og selvfølgelig, noen spørsmål angående dette, vennligst oppgi i denne tråden. Jeg bruker bare MT4 til kartleggingsanlegget, som etter min mening setter MT4 noen TA-plattformer der ute i skygge, inkludert CQGs og Bloombergs TA-instrumenter. Jeg handler bare manuelt, så ingen algoritmEA trading og jeg bruker en ECN megler til å utføre mine handler. Hittil har jeg hatt det problemet med å forsøke å matche Market Maker-feeder (som bruker MT4, bortsett fra ATC nå som bruker Hot Spot, men etter min mening er HS-strømmen ikke så nær som ren som EBS-ene av åpenbare årsaker) med min ECN-plattformer prising. Så denne ideen om å bruke EBS i forbindelse med MT4, er bare bra for handelsmenn som nyter og setter pris på anlegget med ekstremt god kartlegging (dvs. de ingen pluss ultrafibonaccistudiene i MT4) kombinert med en absolutt nøyaktig, ren og pålitelig feed EBS bare feedspaints faktisk betalt priser på deres megler plattform. Jeg bruker bare MT4 til kartleggingsanlegget, som etter min mening setter MT4 noen TA-plattformer der ute i skygge, inkludert CQGs og Bloombergs TA-instrumenter. Jeg handler bare manuelt, så ingen algoritmEA trading og jeg bruker en ECN megler til å utføre mine handler. Hittil har jeg hatt det problemet med å forsøke å matche Market Maker-feeder (som bruker MT4, bortsett fra ATC nå som bruker Hot Spot, men etter min mening er HS-strømmen ikke så nær som ren som EBS-ene av åpenbare årsaker) med min ECN-plattformer prising. Var i nøyaktig samme båt, kunne jeg skrive det selv. Ive testet hver demo MT4 server, og det er en spesielt som justerer ganske mye nøyaktig til min ECN-feed. Jeg har QuoteTracker kjører direkte fra ECN-strømmen på den andre skjermen, visuell sammenligning er 99 pip for pip. Jeg kunne PM til deg navnet hvis du er interessert (det er ikke HS-strømmen). Så denne ideen om å bruke EBS i forbindelse med MT4, er bare bra for handelsmenn som nyter og setter pris på anlegget med ekstremt god kartlegging (dvs. de ingen pluss ultrafibonaccistudiene i MT4) kombinert med en absolutt nøyaktig, ren og pålitelig feed EBS bare feedspaints faktisk betalt priser på deres megler plattform. Dette er en interessant ide. Jeg tar det selskapet med API har sin egen MetaServer liscense. Vet du hva som de tar betalt for tjenesten, og også kostnadene for EBS-feed via CQG fwiw, jeg tester GTIS-strømmen via eSignal for øyeblikket, og jeg er litt forferdet over dataoverensstemmelsen mellom de 200 bankene som omfattes av den strømmen og min ECN feeds. Eks: GTIS viser gjennomsnittlig spredning på 3-4 på EURUSD, mens ECNs viser like under 1. Hvis EBS-feedet på en eller annen måte lignet på GTIS-feedet, ville det ikke vært til stor verdi for meg. På slutten av dagen, hvis spredningsdataene ikke var i samsvar med din ECN (selv om de er mer quotofficialquot), er arbeidet fortsatt verdt det jeg tar det selskapet med API har sitt eget MetaServer-lisens. Vet du hva de tar betalt for tjenesten, og også kostnadene for EBS-feed via CQG Correct, de har sitt eget MetaServer-lisens, men de har til nå bare en klar bro tilgjengelig for ESignal, og ikke EBSCQG. Hvis jeg ikke gjør feil, tar de for ESignal-broen ca 500 p. m. Prisene for CQG-pakken alene er over 700 p. m. Så alt i alt ser du på over 1000 per måned for å ha denne EBSMT4 løsningen tilgjengelig. Når det gjelder å bli korrekt informert, er GTIS - og EBS-feeder av helt annen natur og er også to helt forskjellige enheter sammen. Hovedforskjellen så langt jeg har lært, må du rette meg hvis jeg har feil, EBS-utskrifter bare faktisk behandlet priser mellom EBS-nettverksdeltakere. Eventuell annen tilgjengelig feed, dvs. ESignal eller GTIS, vil også skrivefeed beste bud og tilbud, slik at diagrammene ikke er like nøyaktige, hovedsakelig når man skriver ut høydepunkter. (Dette bør være spesielt viktig hvis man handler de lavere TF-er) EBS, etter min mening, har noe spesielt, ingen tvil om det. Videre vil jeg legge til at selv om spreadsdataene i slutten av dagen ikke stemmer overens med mine ECN-prisdata, tror jeg definitivt at det er 100 verdt å forsøke i slike, bare av en grunn: Du vil kunne å se, og ha muligheten til å være i samme miljø som hver eneste enkelt interbank - eller PTC-forhandler der ute over hele verden, og det er sikkert en fin ting jeg brukte EBS-priser på CQG i en kort periode, og CQG er i stand til å skrive ut bud, tilbud og siste ferdige priser. De siste ferdige prisene er den som du snakker om Trader KGB. Jeg liker det mye mer enn å vise budoffer. Ulempen med å bruke handler er at det er langt færre handler enn anførselstegn, og du kan gå lenge uten å se en oppdatering til handelen, mens markedet i virkeligheten har flyttet seg bort. Jeg er oppe på EBS testmiljø, men vil snart gå live på sine produksjonsservere. Så langt har jeg funnet ut at jeg må filtrere sitatene fordi det er hyppige quotspikesquot som deltakere midlertidig faller ut av markedet. Så langt som 20Kmonth-prisen går, er EBS ikke så mye. Men når du legger til i tilleggskostnaden for T1-linjer, colo avgifter, etc. kan du se på det mye. På den annen side, hvis volumet ditt er tilstrekkelig, kan du spare nok på provisjonene for å betale for det. Handel FX i minutter FX Aggregert GUI Ikke mer uendelige algos MarketFactorys Reflector gjør det mulig for våre kunder å styre både valutamarkedsrisiko og FX kredittrisiko på tvers av FX arenaer og deres proprietære klient trading plattformer. Reflektor fungerer i REAL TIME, sjekker og filtrerer innkommende og utgående FX-pris-feeds over en rekke variabler med lite påvirkning på latens. MarketFactory sikrer at våre kunder aldri blir overeksponert. Pre-trade risiko sjekker i microseconds Reflector hjelper handelsmenn og førsteklasses meglere hindre potensielle uhell. Realtidskontroll før handel i forhold til globale grenser på tvers av alle arenaer. Angi Netto åpen posisjon (NOP), Daily Settlement Limit (DSL), PampL Tilpass grenser på basisvaluta, valutapar, trading enhet, handelsgrupper, netting, tiering, margining og mer for å fange komplekse relasjoner Web andor API administrasjon Sikkerhetskontroller: ordrestørrelse, gassregulering, tilbud i markedet og ventende grenser Stopp på budet Ok på tilbudet Hosting amp Network Services

No comments:

Post a Comment